nerminn01 14 ay oldu sezeryan doğum yapalı belden iğne ile ayda bir mutlaka bel ağrım olur, geçen ay en son beyin cerrahına gittim anlattım çok iyi anlıyorum ama maalesef tıpta sezeryan iğnesi ağrısına çözüm henüz yok dedi yine de emar çekti vs ama cevap aynı çok eğilip kalkma kendini çok yorma vs gibi şeyler söyledi