alpu ben bir profesyonelim anlatayım brnimki ders çalışmaya bağlı stresten sakallaşmıştı hal böyle olunca cımbızla çektikçe kalınlaştı bir de uzuyodu bildiğiniz 3 cm falan gibi neysr lazerciyr sordum dedim yapsak dedi ki hayatının hatasını yaparsın allah ondan razı olsun dedi iğneliye git. Brn de hemen bir ipneli epici buldum işinde iyi. Grrçekten allah iğnecimden de razı olsun kıl tüy sakal kalmadı o an acıyor kızarıyor ama bi UTALK adında antibiyotikli pudra var onu sürünce sakinşiyo akşama bir şry kalmıyo bi de gübeş kremi süreceksiniz bitti gitti brn bunu size anlatıyorum buna rağmen lazere giderseniz allah yardımcınız olsun ne diyeyim. Doktor kan değerlerime baktı o dönem ama ilaç içmrdim ben. Doğum sonrası tüy yine oldu gıdı altımda iğnrciyr gittim yine aldı daha çıkmadı şükür