Smyr35 18 günlükken farkettim sislik vardi. Ozele gittik doktorumuz fizik tedavi önerdi sislik indi yani ben oyle sandim tedavimizi bitirdik. Kadin doğumun cocuk doktoruna goturdum bu zamanda 5 aylikken nasil korkuttu beni ameliyat dedi. Oyle gözle görülen bi yamukluk yok. Beni cok korkuttu. Özel hastaneye bilgi almak için gittik korkulcak bisey yokmuş ameliyat eski cağlarda kaldi tedavisi var dedi. Bu devletin kadin doğumundaki cocuk doktorları cok iyi ama yeterli değil gibi bilgileri. Ilk defa anne olan ve panik huyu edinen biri icin ömür kısaltıcı. yorumlariniz icin teşekkür ediyorum. Size nacizane fikrim. Yüzüstü yatırın çocuğunuzu her iki tarafada kafasını yatırıyorsa korkmayın benim kiz sağ tarafa yatıramıyor kas kısalması o tarafta var çünkü. Ama çok şükür tedavisi varmis.