Merhaba güzel anneler. Kızım 6 ay 19 günlük. Geçtiğimiz cuma dil bağı operasyonunu geçirdi. Gayet iyiydi, yemesi içmesi güzeldi, keyfi yerindeydi, kendince heceler çıkartıp çığlıklar atıyordu. Ama dünden beri ne olduysa keyifsiz, pek konuşmuyor ve iştahsız.
Bir anda ne oldu anlamadım. Böyle bir şey yaşayan varmı? 🥺