Betulsark benim ne açılma ne sancı vardı bebeğin gelişimi baya yavaşladığı için doktor muayeneye gittiğimde yatış verdi e doğurtalım madem seni dedi 😂 fitil galiba akşamüstü 4 gibi kondu gece 12den sonra hafif hafif sancılar başladı ama regl sancısı gibi. Sabah 8e kadar böyleydi sorun yoktu ya da bilmiyorum acı eşiğim yüksek diye dayandım belki de. 8den sonra sancılar öyle bir arttı ki uygun açıklık saat 10.30 gibi oldu ebe geldi suyumu patlattı doğuma girdim 5 dkda doğurdum 😂