Celinn emilia sizde mi bebeğinizde mi var? Açıkçası çok farklı nedenlerle olabilir. Şikayetlere bakmak lazım. İlk akla gelen böbrek ve karaciğer enzim bozukluğu
durukusunannesi_ emilia kaç çıkmış acaba normal sınır 505 yazıyor benim kızımda 571 çıktı normal dediler bize iki ayrı doktora gösterdim sonuçları bu arada
Celinn emilia mama veya takviye gıda alıyor mu? Bebekte varsa extra korkulacak konular biraz ikinci plana atılabilir. Hematoloji doktoru detaylı kan analizi, karaciğer ve böbrek enzimlerine bakar. Ultrason isteyebilir. Ama içinizi ferah tutun
Bhrm16 Neden yönlendirdiler ki benim oğlumunda yükseldi ama yönlendirilmedilmedim Şuan 27 aylık 6 aylıktı 9 aylıktı yüksekti Şuan gayet normal seviyeye indi sanırım mama alıyorsa doktor olabilir demişti
emilia ikiKudurukAnnesi Mama ve anne sütü bir içtiği için bu değer yüksek cıkmış, bir sıkıntı yok dedi hatta neden buraya yönlendirdiler sizi çok şaşırdım dedi