Kızlar geçen gün annemlerdeydim odada ben oğlum ve gelin vardı hamile kendisi neyse o sıra kırkayak gördü gelin bunu görünce çığlık attı ve yerinden bian kalktı korktum dedi oğlum olaya şahit oldu 1.5 yaşında oda korktu dedi böceği gördü mü bilmiyorum gelin korktum kelimesini bı kaç kez kullandı neyse eve geldik oğlum bı kaç kez korktu dedi titredi başı 5 saniye falan sürdü anlam veremedim hasta deqildi niye titrediye düşünüp durdum 1 aya yakın uyku sorunu yaşıyoruz oğlumla gece yatmaz gündüzde uykudan kalkmaz en sonunda gece ışıkları kapatim uyusun yataktan çıkmasın dedim derken oğlum yine öyle oldu korktu dedi titredi gün içinde bazen bianda kokrtu diyip ya bana geliyor yada koltuğun yada biseyin arkasına geçiyor Çarşamba güne randevum var götürcem ama aklımdan çıkmıyor kizdigimiz zamanda kokrtu diyip titriyor ne yapacağımı sasirdim artık sırf o keimeyi kullanmasın diye ne istiyorsa yapiyorum sarılıyorum benimle yatırıyorum korkmasın diye ama nasıl duzelcek bu çocuk başına gelen var mı