Merhaba. Aranızda oda nemlendirici buhar makinesi kullanan vardır illaki. Neye göre seçin yaptınız? Soğuk mu sıcak mı daha sağlıklı olur? İkisininde kullanım amaçları/alanları farklı mıdır? Bilgisi olan deneyimli anneler beni aydınlatırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻🫶