balkaymak__ açıkçası ben genetiğin çok etkili olduğunu düşünüyorum. Babası da ben de erken konuşmuşuz. Ama ben de bu potansiyeline uygun hareket etmeye çalıştım. İlk aydan beri kitap okuyorum. 1 yaş civarında ses kartları almıştım, onların çok etkisi oldu. Sesleri çıkarırken ağız hareketlerimi izler, yapmaya çalışırdı. Büyük Sorular Kitabım yine çok etkili oldu. Oradan çok ses ve kelime öğrendi. Bir de her şeyi konuşarak yapardım, şarkılar söyler uydururdum.