Herkese merhaba oğlum 1 yaşına geldi ve hala ek gıda reddi yaşıyoruz bu süreçte bir iki defa hastalık atlattı ilaç içirdiğimiz için zorla o dönemler özellikle reddeddi ve bunu huy haline getirdi be yapsam yemiyor ve bu beni çok üzüyor çok denedim ama bir türlü yediremiyorum emme diye ağlıyor ne yapmalıyım siz neler yaptınız