Kızlar selam gaz damlasına başladık günde üç defa on beş damla . Başta sekiz damla denedim etkisi olmadı on damla yaptım hafifledi ama gene tam olarak etki etmedi kuzum uykusundan uyanıyor ağlamaya devam ediyordu gaz masajları hak getire mecbur kaldım kullanmaya iki buçuk aylık kızım ama prematüre normal bir aylık oldu dün . Size sorum şöyle devamlı kullandınız mı damlayı yoksa gazı oldukça mı ? Düzenli mi kullanmak gerekiyor yoksa bıraksam gazı çok olduğunda zamanlarda mı versem sizler nasıl yaptınız