Bende kızımda yaşamıştım aynı sorunu. Göz yaşı tıkanıklığı demişti doktor, bi damla kullanmıştık ve göz pınarına masaj önermişti. 1 yaşa kadar kendiliğinden kaybolabilir dedi.Sık görülen bir durummuş. Tekrar kontrole gideceğiz, sonradan tekrarlamadı zaten. Bi doktora gitmenizi öneririm ♥️