O1Anne bende molfix kullanıyorum dün altını değiştirdim. Kucağımda oturuyordu. Değişeli en fazla 3 dk olmuştu. Birden sıcaklık hissettim. Boş bezden taştı çiş 😂 birde okadar dolmuştu ki sanki 3-4 kere işemiş gibiydi. Yeni nesilde cidden problem var galiba. Bazen de taşırmıyor ama anlamadım ne yapsam