Arkadaşlar geçen gaz için yazmıştım bu sefer de ciddi anlamda uyku problemimiz başladı 3 aylık bebeğim resmen uyumamak için ağlıyor direniyor ortada hiçbir sebep yok gaz sancıları da geçti bu arada kendi kendine çıkarıyor, ama saatlerce (6-7 saat belki daha fazla) uyanık kalıyor gece 00 olmadan uyumuyor gece yarısı olduğunda artık yorgunluktan bayılıp kalıyor gece de emmek için uyandığı anda yine uyumamak için direniyor, emerek uyumuyor(uyusada emmesi bitince de uyanıyor, bazen uyumamak için emmiyor), sallıyoruz yok banyo yaptırıyoruz yok pış pış yapıyoruz yine yok. Ama uykusu var gözünü kaşıyor esniyor uyku sesleri çıkarıyor, uyku sinyallerini aldığım anda uyutmaya çalışıyorum odada karanlıkta belki 4-5 saat duruyoruz ama uyumamak için ağlıyor, gündüzleri de çok yorulunca artık gözleri kendiliğinden kapanınca uyuyor en fazla 1-2 saat sonra yine aynı. 4. Ayda uyku gerilemesi olur diyorlar ama biz 3 aylığız bu sizce uyku gerilemesi mi? Bir haftadır böyleyiz daha öncesinde gece gündüz uykuları gayet iyiydi. Bu durumda olan var mı artık gerçekten çok yoruldum büyüdükçe sorunlarımızda büyüdü.