Dunden beri atesi var gbi geldi. Olctum 36,5-37.4 civarinda ckti hep (başından) onun disinda, halsizdi, mizmizdi sanki surekli uyksuu varmis gibi bakiyordu. Gece de bi sknti olmadi raahat yatti ama smdi bi baktim oksuruyor 1-2dir. Halsizligi yine var. Oyuncak veriyorum pek oynamiyor, oyle bos bos etrafa bakiyor bazen. Eski hareketliligi yok yani. 4 aylik bebegimm. Hastalik belrtileridir bunlar dmi 😔😔