Merhaba. Bebeğim 8aylık. Alt kirpikleri hep gözümün içinde duruyo. Gözaltını aşağıya itip çıkarsak da ger giriyo yer etmiş sanki. Göz doktoruna randevu aldık ama başına gelen annelerimiz var mı? Araştırdığımda kendinden
geçedebiliyormuş ameliyatla da gerekebiliyormuş.