Ah benim güzel annem. Benm bebem de çoğunlkla kucakta uyuyo, meme kucak karışım. Ve artık çok zorlanıyorum 8buçk aylığız 9kilo, taşıyamıyorm artık😔😔 sağ ayağım nasır oldu hatta kucakta ayakta uyutmaktan. Bence biraz geçici bi dönemde olabşlşrsinz, geçen hafta biz de rezalet haldeydik uyku konusunda çok direniyordu. Dişlerimz mahfetti bizi, bi dalgalama döbemine gitdik, sabret güzel annem😔😔