Selam kızlar az once oglumun boynunun bir tarafı daha sis geldi gözüme elimle dokundugumda nohut kadar bir beze farkettim. Yarin doktora randevu aldım ama başına gelen var mı tedirgin oldum. İnternete baktim lenf nodunda sislik normal vs yaziyor ama, bilen başına gelen yazarsa bir nebze rahatlayabilirim. Teşekkürler