Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük ve 6. ay aşımızda doktor baş çevresinin olması gerekenden bir tık küçük olduğunu ve takibini yapmamız gerektiğini söyledi. Bir kaç gün sonra tekrar kontrolümüz var ancak bugün ön bıngıldak bana tamamen kapanmış gibi geldi ve erken değil mi sizinkiler ne zaman kapandı endişelendim açıkçası