Kızlar 15 aylık olucak kızımı sütten kestim yani yaklaşık 4,5 gündür vermiyorum ama erken mi kestim acaba diyorum geceleri sürekli içim içimi yiyor özellikle ama hem huylanmaya başlamıştım artık hem de yeni hamile olduğumu öğrendim doktor şimdilik verebilirsin ama yavaş yavaş kesmeye bak dedi çok şükür yaptık ama bu sefer keşke bir iki ay daha mı emzirmeydim diyorum üzülüyorum sizce nasıl yapmalıydım :(