waffle-seven-anne şöyle anlatayım ek gıdaya başladığım andan itibaren çatalla ezerek verdim blender hiç kullanmadım. 1-2 hafta çatalla ezdim sonra hep eline verdim.havuç, brokoli, karnabahar vs vs haşladım hepsini ağzında ezebileceği şekilde buharda haşladım parmak boyutunda eline verdim. Ve fazla müdahale etmedim elini ağzına götürüp yemeyide bu sayede çabuk öğrendi. Zaten ek gıda doyumluk değil tadımlıktır. Döke saça yemesine müsaade ettim maksat tadına baksın doysun diye değil 😂 pankek olsun makarna olsun hep eline verdim kendi yedi o düşürdü geri eline verdim bazen destekledim öyle öyle öğrendi miniğim 😂 çorbalarını felan ben içirdim tabiki