Merhaba kızlar oğlum bugün 9 aylık sabah aşı var ben bu saat oldu hala araştırıyorum. Hemşiremiz yumurta akı yedirin falan da demedi. Çok korkuyorum. Sizce aşı yaptırmalı mıyım herkes farklı fikirlerde. Birkaç gün yumurta akı deneyip sorun olmazsa 1 hafta sonra yaptırsam olur mu acaba. Gece gece beynim yandı 😫😫 hemşire hiç bilgi vermedi. Normalde 9. Ayda aşısı var ben sana yazarım birkaç gün önce dedi yazmadı da 🥲