annaco Gece 2 kez bez değiştiriyorum valla sıkıldım ya. Normalde 5 kullanıyoruz. 6 aldım. Bez markaları denedim yok her gece aynı sorun. Sırılsıklam uyanıyor her gece.
pennylane annaco bizde sleepy sızdırıyodu ve pişik yapmıştı malesef. primaya geçtik kafa rahat valla tek bi damla sızdırmıyor. geceleri primanın külot bezini takıyorum rahat uyusun diye aksam 7den sabah 8e kadar değiştirmiyorum asla sızdırmıyor. günlük olarak da aktif bebe kullanıyoruz o da aynı şekilde. adamlar yapmış valla bez işini.
pamugunannesiii annaco bende sleepy kullanırken gündüz bile sızdırmazından deli olmuştum Molfix e geçtik rahatladık
153s34 annaco bende dha demin degstrdim 🤦🏻♀️ baby turci kullaniorumm. Ama dkkat ediyorum bantlari tam yapismayinca sizdirma oluyor ve oğlusum cok fazla döndugunde. Sizin bebek nasl yatiyor
betty3452 Valla benim oğlan 4 bucuk aylik ve danam 9. 200 falan. Suan bacakları sisko olduğu için canbebe 5 numara kullanıyorum gece boyu bazen değiştirmiyorum bile ama sızdırma yapmadı. Ama sabah alınca 1 kilo cis tabiki 😂 bezi 2 kisi zor taşırız öyle
annaco betty3452 bizde bez dolmadan bir kere yapıyor taşıyor gibi düşünün keşke öyle olsada sırılsıklam olmasa çocuk.
betty3452 annaco hakmardan alıyor eşim. Baby turco ve sleepy kullandim feci pişik yaptı. Canbebe cok sukur iyi geldi ya
annaco 153s34 bizimde sırt üstü, yüz üstü dönüyor. Sıkı bağlıyorum bez değiştirdim ama yok çözüm bulamadım.
Birminikaslan annaco siz eşittir biz her gün eşimle artık bez kavgası yapıyoruz bu kadar farklı marka bezi ne yapacağız diye normalde molfix kullanıyorum 4 numara çok iyiydi sonra birden sizdirmaya başladı sonra herhalde artık küçük geliyor 5 aldık yok hala aynı bütün markaları denedik artık 2 kere alt değiştiriyorum mecbur
Serap2 annaco gece kaç kere süt iciyo o yuzdende taşıyor olabilir ben yatmadn önce bağlıyorum bı sorun olmuyor belki üst tarafı sıkar diye gevşek bagliyosnZdur
annaco Serap2 gece beslenmesini uzun zaman önce bıraktırdım. 18 aylık şuan :( ama çok su içiyor gün içinde.
Serap2 annaco tam yatcagi zmn degstrsenz tasmamasi lazım aslında ama bilemdm ben Molfix kullanıyorum hiç tasma olmadı
153s34 annaco blmiorm yaa bnce cok sık döndükleri zaman oluor. Cnku bez cok skntili olsaydi her gece sizdirirdi ama bazi geceler oluor mesela
birbebisannesii annaco ben molfix sleepy canbebe hepsini denedim yok cozum bulamadim simdi baby turco kullaniyorum yatacagi zaman degistiriyorum gecirmiyor desem yalan olur ama en azindan yatak dosek batmiyor sadece ustu