Merhaba anneler . Benim kızım şuan nerdeyse 10 aylık olucak yaklaşık 4.5 haftadır geceleri uyumuyor sabaha kadar ayakta . Sabah 8-9-10 11 i bulabiliyor uyuması . Sonra akşama kadar kalkmıyor . Gündüz uyutmamayi denedim gece uyusun diye uyutmadim gece yine uyumadı . 2 saatte bir kaldırmayı denedim , uyguladım gece yine uyumadı . Herşeyi denedim diyebilirim. . . Huzursuzluk yok ağlama yok . Eskiden akşam 8.30 9 arasi yatar sabah 7 8 gibi kalkardı . Birden tersine döndü herşey .
1 hafta içinde alt 2 dişi patlattı. Sonraki 1.5 hafta içerisinde üst 2 diş geldi . Sizdede diş döneminde böyle birşey yaşadınız mı nasıl üstesinden geldiniz .