Daha yeni doğan oglum bazen öyle ağlıyor ki sakinlestiremiyorum diğer oglumda boyleydi aslında ama çok gazliydi ondan hep aglardi ama bu daha degisik bezini açıyorum kakasını yapıyor ama bir aglamaya başlıyor ki emziriyorum öyle sakinliyor bugünde görmeye gelenler oldu onlar varken sakindi hatta uyudu öyle sonra bir başladı çığlık çığlığa aglamaya bende şaşırıyorum ne yapacağımi aç olmadigi çok belli hatta kusuyor ama sakinlesin diye hep emziriyorum böyle olanlar varmı