6 ay 20 günlüğüz ve bebeğim Hala geceden başlayıp sabaha kadar yatarak emiyor gunduzleride ayni sekilde azim hic bos durmasin diyor ne kadar fazla yerse yesin yinede emmek istiyor uykusuz kaliyorun ayni zamanda bebeğimde kaliyor cok fazla emip ek gida yemesine gore kilosu 7 kg anlamiyorum sebep neden ötürü bu kadar emmek neden ve cok hiperaktif bi bebek ayrica surekli yanimda yatiyor bir türlü beşiği kabul etmiyor