kuzeya Bebeğim 14 aylık bugüne kadar baby turco kullandım hep başka bez kullanmadık hiçte sızdırma yapmamıştı ama üç gündür her sabah uyandığında ıslak kalkıyo bebeğim yarın farklı bi bez alıp deniyim diyorum sizlerin yardımına ihtiyacım var
birazquality kuzeya molfix kesinlikle. Baby turcoyu 3 aydan sonra kullanmayı bıraktım çişi tek bir bölgeye topladığı için. Sonra evy babye geçtim onda da aynı sorunu yaşadım hem de koku oluyordu sonra molfix👌🏻👌🏻 hatta pure&soft a101de indirimli suan her mağazada yok ama onlinedan alabilirsiniz
Seyturak kuzeya ben molfixte çok rahat ettim hem baby turbo ve sleepye göre daha büyük hemde lastikleri daha sağlam bence.
merveatlaseymen Molfix kullanıyorum çok memnunum baby turco kalıp olarak kücük geldi bana ancak molfix genişliği rahat sıkma sızdırma asla yaşamadık.
kuzeya Çok teşekkür ederim hepinize çoğuluk molfix demiş ama internetten fiyat farkına baktığımdada biraz pahalı geldi bana sanki yinede bi denemekte fayda var sanırım
kuzeya Dün hemen gittim molfix pure soft aldım gece bağladım ama yine bebeğim ıslak kalktı napıcam 🤦🏼♀️