Hanımlar bir hafta önce ayakabı satım bu uygulama üzerinden yani kadınla burdan iletişime geçtim ptt adrese götürmüş ama kadın evde yokmuş kadında gidip almamış ve ben mağdur oldum ailevi sıkıntılarım var satmak zorunda kaldım satım oglumun ayakbısnı suan evi terk ettim annemlerdeyim vala bez alırım dedim ama yok ptt eve götürmüş sonra geri dönmüş ptteye şimdi ne olacak anlamıyorum