Bebeğim 7aylık olacak haftaya ve geceleri uykuda ağlamalar yaşıyor uyku saatlerini biliyor uyumak istiyor ama uyumaya cok direniyor uyuduğu zaman hep destek istiyor asırı yoruyor beni ve artık tükenmiş hissediyorum uykusuzluktan kendimi care bulamıyorum diş dendi gaz denmişti öncesinde ama bi bebek deliksiz uyur ya hic yasamadık biz o durumu her an uykuda ayaklarını kaldırıyo kendini döndürüyo aglıyo gibi şeyler yardımcı olun yaşayan var mı ne yapabilirim ne zaman gece uykusu deliksiz olucak mesela gündüz razıyım ama 24 saat olunca ben gerçekten ruhsal kötü hissediyorum kendimi