Hmnn Kızım 5. Haftasına girdi. Girmesi ile beraber uykuya direnmemiz bir oldu. Akşam 8 Den beri uykuya direniyor. Benim gibi olan var mı acaba
Aslaniopbenimicin Hmnn biz 20 günlüğüz. Öğlen 1 den akşam 6-7 ye kadar bile direndiği oluyor. Kavga dövüş bağrıs hop hop meme her yolu deniyorum. Malesef 😔
seema Hmnn benim oğlum da 41 günlük. 2 saattir ayağımda sallıyorum beşiğine koyunca uyanıyor. bunu alışkanlık edinmesinden korkuyorum. ne yapacağım bilmiyorum
bratzbaby Hmnn 5. Hafta atağı canım benim oğlanında 5. Hafta ve 8. Hafta atağı kabus gibi geçti ne zaman biter bu ataklar??? Sakin kal diyemiyorum kalınmıyor 😅
Hmnn seema ben en son yanıma alıp uyuttum o şekilde uyudu. Sallamaktan bende korkuyorum ama mecbur yapıyorum. Bir yerde salla dur metodu okumuştum alışmaması için ama ne kadar faydalı olur bilemem
Koceber Bebekleriniz ağladığında emzirin , karnı tokken ılık bir duşa sokun, güzelce masaj yapar gibi keseleyin. 🙏 Sonra zaten el kadar yavru mayışıp uyuyor.🙏 Anlıyorum zor günler geçiriyoruz ama başka yöntemleri de deneyelim. 🙏🌸💐
defnepera 40imiz yeni doldu çok fazla gaz sancısı çekiyor yavrum l yüzden uyku yok maalesef gaz damlası da ise yaramıyor
Hmnn defnepera ben biogaia ile nurse harweysi beraber kullanıyorum birde her gün rezene ile kimyon kaynatıp içiyorum biraz faydası oldu gibi bunların özellikle rezene ile kimyon
Hmnn bratzbaby oy 5ten sonra hemen 8. Hafta mı geliyor bare bir ay bir geçseydi arada 😄😄😄 bizde komple geçirdi diyemem damlalar ama işe yaradı