Kızlar oğlum 17 aylık. Gece uykusundan ağlayarak uyanıyor. Uyanıyor derken gözler kapalı. Bazen bi süre uyandıramıyorum sadece ağlıyor. Perişan oldum kaç gecedir . Bazen hiç ağlamaz uyur tüm gece. Farklı bişey yapmıyorum da anlamıyorum . Aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda? Lütfen deneyiminiz olduysa yardım ederseniz sevinirim 😭