Deringoll Merhaba kızlar, bebeğim 16 aylık ayağımda sallayarak uyutuyorum bebekliğinden beri malesef ama artık ayaklarım çok ağrıyor kilo aldığı için uyku eğitimi vermek istiyorum ama asla ayağım dışında uyumaz nasıl yapabilirim başarabilirim sizce ?
Barlaskooo Deringoll ben şuan kendim veriyorum bebeğime 7 aylık. Sizin bebiş büyümüş algıları sezgileri daha fazla açıktır ama inşallah sizde başarılı olursunuz. Ayakta sallanmadan asla uyumaz ilk etapta youtubedan videolar izledim. Yatağıma yatırdım iyice uykuya sıkışınca. Sonra emziği verdim ağzına kendime doğru çevirdin sırtına pat par pış pış yaparak uyuttum arkadan da pışpış müziği açtım. 10 dk sürdü uyudu direkt olarak teması kesmedim sadece sallamayı kestim. Yanına uzanınca ellerini tuttum saçını okşadım. İlk 2 gün bu şekildeydi sonra kendi yatağına yatırdım beşiğin yanına oturdum yine müziği açtım elimi uzatım parmaklarını tuttum tam 45 dk ağladı belli aralıklarla sonra uyudu direnemedi daha fazla. Burda sizin sabırlı olmanız çok önemli eğer gerçekten eğitim vermek istiyorsanız direnmelisiniz ağlamasına ve unutmayın ağlamadan eğitim vermeniz mümkün değil emziği düşünce bile ağlıyor bebekler. Ben çok okudum araştırdım eğitimin 4.günündeyiz son iki gündür de bu şekilde uyutuyorum yavaş yavaş yatağının yanından ayrılacağım şuan süreç bu şekilde ilerliyor. Birde ağlamasına izin veriyorum bu zamana kadar hep ayakta sallamışım illaki destek bekliyor bebek beni sallasın diye ama sabredip devam ederseniz meyvesini alırsınız ben ağlamasına dayanamam derseniz biraz zor ilerler sormak istediğiniz bişey olursa buradayım umarım faydası olur
Poly-ana Deringoll İrlandalıanne sayfasında detaylı bir şekilde oğluna verdiği uyku eğitimini paylaşmış ordan bakabilirsiniz
Dlk55blt-rdvn Deringoll asla demeyin ben de asla diyordum ama zamanla alışıyor bebek desteksiz uyumaya yeterki siz kararlı sabırlı olun
Marsila Barlaskooo Benimki kolik ya durmuyor asla uyuz olduk bir de ancak bu süreçler geçince yapmayı düşünüyorum umarım becerieim
gecekusu_- Barlaskooo kızım 10 aylık doğduğu günden itibaren benimle yatmaya alıştı beşiğine koyduğum zaman yatak da yattığı gibi uzun süre uyumuyor ve kızım doğduğu günden itibaren asla emziği kabul etmedi ben nasıl bir yol izleyebilirim bana da akil verin lütfen artık beşiğinde yatsın istiyorum çünkü yataktan düşme tehlikesi olduğu için yere yatak attım ama bu seferde günden güne bel ağrısı çekiyorum 😭😭 bunun içinde YouTube de video var mıdır
Barlaskooo Ve bende asla sallamadan uyumaz diyordum denemeden bilemezmişim korkuyordum bu yola çıkmayı çok dirençli ve inatçı bir bebek ama bir denedim uzun da sürse eğitime cevap verdi yeşil ışık yaktı maşallah çok sevindim sonrasında işim daha rahat oldu
Barlaskooo Marsila evet hastalık dönemlerinde eğitimi zor kabulleniyolar sizin için de süreç kötü geçer geçmiş olsun
canpare1 Eğer ayakta sallayarak uyuyorsa ilk başta 5 kere hafif sallayıp durun 1 dakikaya yakın sallamayın sonra tekrar edin bunu en sonunda gözleri gittiği anda sallamayı bırakın bir kaç gün içinde alışıp kendi kendine uyuyolar
Barlaskooo gecekusu_- videolar vardır ama dediğim gibi ilk yatağına yatırdığımda 45 dk kadar ağlamıştı sonra alışıp kendi kendine uyumaya başladı bu süre ikinci uykusunda 30 dk üçüncü uykusunda da 15 dkya düşmüştü. Bebekte alışıyor ama dayanmak önemli bence
Barlaskooo gecekusu_- birde emzik kabul etmeyen bebeklere uyku arkadaşı veriyorlar sarılarak uyuyor bebek. Sizin kokunuzun sindiği bişey de olabilir mesela öyle daha güvende hissediyorlar
Barlaskooo Asumanttt 4.günde bebeğim daha da alıştı mesela artık emziği ağzına koyup yatırınca müziğini de açınca anlıyor uyuyacağını moda giriyor çok tatlı aynı zamanda komik oluyor😂 ya bence her bebek alışır ame sabretmek gerekiyor
Asumanttt Barlaskooo oyyyy minik kuş. Benimkide 6 aylık peki siz diş çıkarma sürecini atlattınız mı benimki bu ara aşırı huysuz uykuları iyice alt üst oldu sallayarak uyutuyorum bende. Diş mi çıkıyor acaba diye düşündüm
Barlaskooo Asumanttt evet evet en zoru ilk dişleriydi zaten onları patlattı çıkarttı rahatladı sonra dedim bu bi işaret artık başlamalıyım
Barlaskooo Asumanttt genelde geceleri huysuzlanıyorsa diştendir derler bizim de öyle olmuştu diş sürecini bekleyin öyle eğitime başlayın bence allah yardımcınız olsun şimdiden çok zor ya
Sinem61 Barlaskooo ağlamadan eğitim vermeniz mümkün değil Kesinlikle katılmıyorum, ağlatmadan da mümkün ben yaptım oldu. Yanlış anlamayın verdiğiniz eğitimi eleştirmiyorum istediğiniz gibi ogretebilirsiniz ama ben de cok araştırıp aglatmadan egitim vermeyi denedim oldu. Belki benim gibi aglamasina dayanamayıp eğitim veremeyen vardir diye yazıyorum.
Babyboyy Sinem61 siz nasıl bir yol izlediniz ağlatmadan çünkü hepsi mutlaka ağlayacak bakış açısıyla yanaşıyor
Barlaskooo Sinem61 ağlatmadan vermeniz için sürekli kucağınızda sakinleştirip hafif sallayarak atlatmış olabilir misiniz çünkü genelde bu tarz yorumlar okuyorum sürekli. Siz nasıl yaptınız? Çünkü ben ağladığında kucağıma alıp sakinleştirmeye pek yanaşmadım iyice alışmasın bana diye. Çok zorda kalmadıkça yapmadım bunu. Bu yüzden ağlatmadan vermek bu yöntemle mümkün değil bana göre. Tavsanuykusu eğitmeni ilayda kanı’da bu şekilde anlatıyor