Kızlar iyi geceler. Kızım 20 aylık 3 kelimelik cümleler kurabiliyor. Kendini ve istediklerini ifade edebiliyor. Ama şöyle bir durum var bu ara sayı saymayı öğretiyorum 3 e kadar öğrendi ama hep tersten 3 2 1 şeklinde sayıyor. Konuşurken de aynı şekilde sıfatları, isimleri sona ekliyor. mesela çöp arabası yerine; araba çöp, şirin baba yerine; baba şirin, Ahmet dede yerine; dede Ahmet vb hep sondaki kelimeyi başa alarak konuşuyor. Sürekli böyle yaptığı için dikkatimi çekti bu durum, benzer bir şey mi tam bilgim yok ama disleksi ihtimali geldi aklıma. Normal bebek davranışımı yoksa problem arz eden bir durum mu sizce?