Anonim01 Kızlar bebeğime külot beze başladım karın bölgesi egzama oldu bezden midir acaba yoksa alerjik mi. Atopik bir cildi var ama asla çözemedim geçmiyor
Bibebek_ Anonim01 bezin lastik kısmını dışa doğru katlıyorum ben lastik izi de olmuyor bez de tam oturuyor öylelikle. Yeni mi geçtiniz külot beze? Marka değişimi mi yaptınız