Yaa yağlarımı dolduracaktim. Şişelerin dışını bi güzel yıkadım o kadar dikkat etmeme rağmen içine su girmiş hadi su girmisken içi de temizlensin madem ıslandı dedim.
Yagcoz falan sıktım kaynar su döktüm calkaladim çıkmadı normalde asperox kullanırım bitmişti biminki vardı onu kullandım oda bi tuhaf yaptı çıkarmadı da sonra baktım internetten çamaşır sodası iyi cikariyrmus diye yeni su yapıp ondan döktüm yağlar beyaz beyaz yapış yapış köpük gibi tepeye çıktı ama camın içine etrafına da yapıştı
İğrenç bişey yapış yapış elim melim yagdanligin içi de beyaz beyaz kaldı böyle
Yikanmamis hali daha temizdi yaaa aklıma tukurim gece gece kaç saattir uğraşıyorum 😩
Ellerim yapış yapış kaldı ne denesem cikmiyo delircem nasıl bişey bu😩
Yagdanligim da Paşabahçe ağzı dar ne b.k yemeye böyle dar ağızlı yaparlar bunları bu kadar 😤
Nasıl temizlenir bu ya
Her zaman temizliyordum böyle olmuyordu çamaşır sodası mahvetti köpük gibi yaptı yağları yapış yapış çok garip oldu