Bebeğimde 4 5 gündür hırıltı var. Göğsünde değil ciğerlerinde değil yani bence genizinde.bende de olmuştu çünkü ondan bir kaç gün önce. Hırıltı burnundan geliyor ama ne sümük akıyor ne öksürüyor geceleri yatınca burunu tıkanıyor. Ağzından nefes almaya çalışıyor zorlanıyor uyuyamıyor yada uyusada uyanıyor. Nazal temizleme yaptım kaç kez hiçbir şey çıkmadı dün serum midesini bulandırınca kustu . Kusunca sadece köpüklü kocaman bir balgam topağı çıkardı şok oldum. Tekrar öğürürken ben boğazına parmağımı soktum yine aynı şekilde sarılı mukus kustu. Az rahatladı dün ama Şuan yoğun bir şekilde devam ediyor . Bir fikri olan var mı bu onu sürekli uyandırıyor . Gündüz sorun yook 15 aylık