Merhaba anneler. Ben daha çok yeni anneyim, bebeğim 12 günlük ve bu ilk bebeğim. 36 haftalık erken doğdun bebeğim hiç beklemediğimiz bir anda geldi ama sağlıklı çok şükür. Doğum sonrası çok büyük bir depresyona girdim ve etrafımdaki herkese bağırıp kızıyorum eşim ve annem benim yanımda ikisi de bana bebek bakımında yardımcı oluyor ama ben sürekli onlara her konuda istemsizce kızıp bağırıyorum. Sonra üzülüyorum pişman oluyorum. Eşim anlayışlı davranıyor psikolog olduğu için süreci biliyor ama annem hiç bana anlayış göstermiyor ve sürekli çocuk gibi küsüyor. Bebeğimi herkesten kıskanıyorum kimseyle paylaşmak istemiyorum kimse dokunsun istemiyorum. Böyle olmasını istemiyorum ama elimde değil kendimi kontrol edemiyorum sadece bu sürecin geçmesini bekliyorum. Benim gibi olup bu süreci atlatan var mı? Biraz uzun oldu ama başka kimseye içimi rahatça dökemiyorum.