Oglum 7 8 aylık olana kadar yatak odasında yanımda ki beşikte uyudu sallamıyordum pış pış sesi fon sesiyle daliyordu. Mersinde oturuyorum bilen bilir yazın burası aşırı derece de sıcak. Salona geçtik klima olduğu için ve yer yatağında yattık ve ayagimda sallayarak uyumaya alıştı. O zamandan beri oğlum besiginde yatmiyor şimdi bile yer yatağında yatıyoruz. Yatağımda yatmayı öyle özledim ki.. uyutuyorum besigine koyuyorum hop ayakta ya da inmiş beni bekliyor. Gözünü açtığı an beşiğinde olduğunu yatak odasında olduğumuzu anlayınca uyumuyor. Geçen inatlaştim salladım ayagimda besigine koydum uyandi ne yaptım ne ettiysem uyumadı bir daha. Gece 4 de Salona yatağı serdim geçtik yattık. Nasıl alıştırırım tekrar besigine ne yapmam lazım her gün yatak ser topla et eziyet gibi geliyor resmen. Yatak odasında düzenimiz var hiç değilse yorganın altına gir yat oldu bitti