Arkadaslar ben anlamiyorum benim bebegim 6 aylik ben sezeryan dogum yaptim gogus ucum da yok bebek memeyi tutamadi kistirip vermeye calisiyordum istemiyodu zaten sutum de yoktu yani sezeryan olmusum iki dakka da nasil sut olsun neyse iste hastanede mama verdiler sagmaya calistik ama gelmedi yinede mamadan sonra uyumayinca etrafa bakiyodu oyle bende emzik verdim isigi kapattik uyuduk hastaneden cikinca kilo kaybetti doktorda mamaya devam edin dedi bestlak falan onerdi aldim icmeye baslayinca 3. Gun sutum geldi buna ragmen ailem yinede mamada verelim az bir sey dediler 30 cc flaan yapiyorduk her emzirmeden sonra bunu yaparken o kadar uzuluyordumki sanki zehir hazırlıyorum boyle yapa yapa cocuk biberona alisti 4 ay boyle emzirdim 4. Ay birden ondanda vazgecti agzini kitleyip acmiyodu bestlak solgar emzirme cayi malt icecek her seyi denedim artmadi mamayi azaltmaya calisirken her ay artiyordu 4. Ay atagi en zor atak mis iste bende ona yakalandim emmekten vazgeçebilir deniliyordu oylede oldu o gunden sonra birdaha almadi ama benim hala sutum var bazen gogsum sertlesiyor sonra birden yumusuyor sagincada ¾ damla bir sey akiyor neyse iste benim sutum bu kadar ama benim kuzenimin esi sigara icer alkol var evi pis disardan yemek yer yemek yapmaz evde ne bileyim cocugu 2 yasinda hala emiyormus ben kola icmem cay icmem meyvesuyu portakal suyu icerim ketcap mayonez hazir sey yemem saglikli beslenirim yani benim neden olmuyor ben 4 gunde bir mama aliyorum 300 tl zoruma gidiyor ya bende herkes gibi rahatcana gogsumu acip emzirmek istiyorum gece uykulu uykulu mutfaga gidip mama hazirlamak istemiyorum ya yetersiz hissediyorum kendimi esim para veriyor mama bitti demeye utanıyorum cok uzuluyorUm ek gidada iki uc kasik ancak yiyoruz 🥹🥹🥹