ikiprensannesi12 Cucununannesi ıkıncıyı yaptım kendime ayıracak 1dkm kalmadı hastanelık olmama az kaldı
psikolojiksorunlu-ana Spiral+ geri çekilme ile korunuyorum adetim gecikti ödüm kopuyo ya emziriyorum adet düzensizliği olabilir mi acaba ya 2 aydır oluyordum bu ay gecikti 🙄😁
Cucununannesi psikolojiksorunlu-ana korkma korkma yani bu korunmayada oluyosa yapcak bisry yok hevesliymis gelmis deriz🤣🤣🤣