Gunduz47 Kizlar gram altın 2020 olmuş durumda kuyumcu biraz bekleyin dedi.Sizce bu durumda alınır mi.
Elmsnghn Gunduz47 yuhhh gram altının fiyatını uzun zamandır takip etmiyodum ne kadar artmış. Yatırım icin soruyosaniz YouTube de selcoin diye yatırım için cok güzel fikirler veren bi adam var o ne zaman alim fırsatı oluyosa söylüyor
Gunduz47 Elmsnghn kızımın doğum gününde biraz harçlık geldi gram yapıyım dedim.Ama çok uçmuş durumda . yılbaşından sonra ya daha da artarsa diye de düşündürüyor beni.
Dilararden Altın anı anını tutmaz yarın yükselir bir hafta sonra düşer. Ben oğlum doğduğundan beri her ay bir altın alıp koyuyorum. Sonuçta para hep aynı para :)
Gunduz47 Dilararden Siz de haklsiniz.Aliyim mi diyorsunuz.Yilbasindan sonra daha da artar diye düşünüyorum
Dilararden Gunduz47 bence alın sonuçta yatırım. Zararınız olmaz illa ki kar edeceksiniz ve bence de yeni yılla daha da yükselir
Alparslann__ Gunduz47 valla alındı alındı fırlar gider biz araba alırken bekleyin çakacak dediler şansa düşüyordu aldık 4 ay sonra fırladı altın kar getirmiyor kısa vadeli en az bir 5 sene dokunmamak lazım bence