Ben cok kez bagirdim. Aşırı pişman oluyorum ama inanin kendimi kontrol edemiyorum. Meger ne kdr sabirsizmişim diyorum. En son bagrdigimda agladm kiyamadim hemen sarildim optum,gogsumde sarıla sarıla emziirdim. O gunden snra kendmi tutmaya calisiyorum ve cok agladiginda,mizmiz oldugunda sefkatle yaklasmaya calisip, ‘oyy tamam tamam gel annemm’ vs diyip sariliyorum opuyorum. İnşaallah boyle.de devam ederim. Yoksa psikologa yol goruneecek gibi