alppppannesi BANYOMUN TAVANINDA SON KAÇ GÜNDÜR BİŞY KEMİRİYOR GİBİ AMA SES FALAN YOK HEP YERE BİŞYLER DÖKÜLÜYOR ARALTIRDIM DA TAHTA KURUSU OLABİLİR Mİ ACABA O BÖYLR KEMİRİYORMUŞ KİRACIYIM KORKUYORUM YA ÖYLE BİŞYSE EVE YAYILSA
AliDemirinAnnesii alppppannesi yok güvercin girmiş oraya canım. Aynısı bize de oldu orayı kaldırdık çıkardık güvercini
alppppannesi AliDemirinAnnesii canım ama hiç ses duymadım eşim görevde şuan gelmesi imkansız ne yapıcam bilmiyorum korktum görünce TOKİ de oturuyorum doğru burda güvercin çok ama bilemedim ki
Beraninannesii alppppannesi Tokide oturyorsaniz eğer bina yonetimine bildirin . Dışarıdan gelen bir sorun onların ilgilenmesi gerekiyor. Annemde TOKİ konutlarında oturuyor misal WC alt kata akitsa gelip onlar hallediyor
AliDemirinAnnesii alppppannesi net güvercin ya paneli kaldırın görürsünüz ses çıkarmaz zaten bizim evde 1 hafta kaldı öyle ahahjs sesi soluğu çıkmadan
alppppannesi Celinn Allah iyiliğini versin bebeğimle tekim eşim görevde tövbe evde sürekli dua okuyorum tv den açiyorum
Celinn melovebabym yok baksana boyada arapça harf çıkmış zoomlayın. Paneli açıp bakmaktansa 3 harfli olduğuna inanmak daha kolay nasılsa
Celinn alppppannesi yavrucum allah sana da iyilik versün allah aşkına yapmayın şöyle. Bi sandalye al çık bas bilere panel açılır bak. Fare değildir. Güvercin olabilir su damlıyor olabilir. Boyası kabarmış. 3 harflinin işi gücü yok tavan panelindeki 3 deliğine mi şey yapcak 😄😄😄
alppppannesi Celinn bakiyorum da bişy anlamiyorum ki ordan 😂tahta kurusu olma ihtimaline karlı korkuyorum eve yayılsa diye korkuyorum
Celinn alppppannesi yok canım kayılmaz kolay kolay açıp baktıysan tahta kurusu olsa zaten kemirdiği toz dökülür kaldıki orda tahta yoktur.
alppppannesi Celinn inşallah değildir aşağa zaten toz dökülüyor aşağa yarın bi komşuya söylücem onlar baksın yada bina da böyle bişy yaşiyan var mı diye
Celinn alppppannesi hah bak olabilir. Yada bu gece noel. Noel baba gelmiş olabilir 🙈😄😄 yakışıklıysa al bari eve dinlensin 😄😄😄