mervekb Dilekkkk19 tahin-pekmez, incir, tereyağlı pekmez ekmeğe banıp yediğim süreçte çok hızlı kilo aldığımı fark etmiştim tabi onu fark edince yemeyi kestim süt olsun diye yiyordum bana yariyordu😅
Mero15 Yiyip yiyip kilo alamayanlar olarak beklemedeyim giydiklerim üstümde düzgün dursun istyorum artık bende ya
Plnyvz Bende bekleyeyim ama hiç alabileceğimi sanmıyorum bünye böyle inandırmam lazım kendimi 😵💫 insanların normal kilosu 55 olur ben 55 le doğum yaptım
Plnyvz Dilekkkk19 😂 hep böyleydim çok sıkıntı çektim hamileyken hiç kilo vermiyim istedim ama gitti malesef 8 aylıkken emzirmeyi bıraktık sütüm azdı malesef
Plnyvz ikiprensannesi12 bedenlerimizi sevmemiz kendimizi olduğumuz gibi kabullenmemiz gerek aslında ama malesef ben hiç bu kafada olamadım
Plnyvz Dilekkkk19 41 kiloyla kaldım yine 55 le doğum yaptım ilk defa kilo nasıl alınır hamileyken gördüm 😂
ikiprensannesi12 Plnyvz yok be kabullenıyorsun evet ama bı müddet sonra tıksınıyorsun kendinden bende öyle doğum kılom duruyor emzırıyorum da veremedim aşırı da yemiyorum suan dışarı çıkmak gıyınmek ortama gırmek ıstemyrm soğudum kendimden bebegım 1yasına gelseydı baslayacam dıyete bakalım