5 ay 10 günlük bebem var yavaş yavaş tadimlara başladık ama nasıl ilerlemem gerekiyo bilmiyorum ilk bebeğim kabız olmasından korkuyorum fazla vermiyorum aslında bir kaç kaşık kaynanam falan arı mama yap ver doymaz artık senin sütünle falan diyor iyice stres oldum