elf_asl Bebeğimin boğazında balgam oluştu. Nasıl geçirebiliriz??? Yaşayan anneler yardımcı olursanız çok sevinirim 😣
nesee elf_asl ben daha bugün sağlık ocağına götürdüm emzirdikten sonra 15v20 dk dik tut hemen yatırınca mide geri kaçıyor dedi doktor ise yarıyor
Bushraa Bence doktora götür , çünkü benim kızımın da aynı o şekildeydi ve doktor soğuk algınlığı dedi. Hatta 2 gün üst üste muayene istedi; çünkü ciğerlere inme durumu olabiliyormuş. Daha yeni bitti antibiyotiği, hamdolsun düzeldi. Ama kötü bir mevsimde doğum yaptık. Herkes hasta , hastaneye bile gittiğimizde mikrop kapma ihtimalleri yüksek çocukların ☹️
17agustosannesi Ben doktora görürdüm sadece burnunu günlük bi kaç defa temizle dedi fizyolojik serumla onun dışında birşey kullanma dedi araştırdım balgam için kullanılan ilaçlar sakıncalıymış gerçekten benim kızın ki iki hafta falan sürdü geçti bu Arada doktor çok ilerlerse buhar tedavisi uygulanabilir dedi