Uzuuun zaman sonra herkese selam 👋 tüm güzel yavrularımız hiç hasta olmasın hep sağlıkla büyüsünler 🤲🏻 annelik yolunda ilerledikçe endişeler problemler yaşananlar her şey değşip farklılaşıyor, günde kaç cc mama versem diye düşünürken şimdi bademcik ve geniz eti ameliyatı yoluna girmiş bulduk kendimizi,oğlum 3 yaşında yaklaşık 6 aydır bademciklerinin çok iri olduğunu söylüyor doktor ve biz de farkındayız bu arada zaten 1 yıldır her ay boğaz enfeksiyonu ve antibiyotik kullanıyoruz. 4 tane doktordan görüş aldık ve hepsi kesinlikle ameliyat dediler, o kadar iri ki bademcikleri küçük diline yapışık durumda 😞 en son gittiğimiz kbb uzmanı ben insan olarak bu yavruya üzüldüm hiç nefes alamıyor ki diyince biz de çok üzüldük. Uykuda nefesini kontrol etmek için yanında uyıyorum artık 😞
Sorum şu güzel anneler bu ameliyatı olanlar nasıl geçirdiniz nelere dikkat edelim, haliyle çok korkuyoruz 😞