aydose Merhaba arkadaşlar oğlum 3. Aya girdi 33. Hafta prematüre olarak doğdu refleks gülüşleri var fakat hala bize gülmüyor normal mi yoksa bi sorun mu var ben bana gülsün istiyorum :(
mnkbiranneck aydose 38 haftalık doğdu bevgim tam 2 ay 20 günlükken güç bela biraz tebessüm ettirdim uğraşın güler daha erken ben de çok sabırsızlanıyordum takmayın kafanıza ♥️
aydose biyiksiz_yorumcu Ozaman normal değil mi yani daha zamanı var heralde kafamda kurup bide onları büyütüp meler düşünüyorum ya Allahım sen beni düzelt
Alparslann__ aydose dr a sordun mu burda herkesin bebişi Farklı gelişiyor mesela benim bebeğim zayıf çok zayıf hemfe bazıları obez yani her bebek Farklı sen götürmeydiysen götür dr en iyisini bilir
kumsaleslemm aydose belki prematüre olduğu için gecikebilir canm dert etme . Ben tam 40. Haftada doğurdum 15 günlükken göz yaşı geldi şok olduk 1 buçuk aylikkende bize gülmeye başladı 😊