Sdatrk Arkadaşlar iyi geceler. Arçelik marka Kurutma makinası aldım ama bir kaç kıyafeti küçülttüm kullanmayı bilenler bana anlatabilir mi ? sweatshirt, kazak, havlular, nevresimler ve çocuk kıyafetlerini hangi programlarda yıkıyorsunuz
terazikadini Sdatrk canım bende beko kullanıyorum ikisi aynı marka zaten tüüm kıyafetleri pamukluda kurutuyorum hiç çekmiyor
hnnl Sdatrk canım keske Beko alsaydın yeni aldım ben kaç makine yıkadım inan pamuk gibi ütülü çıkıyor sıcacık gram çekme yapmadı ısı pompalı çelik kazanlı
nescafebagimlisi Sdatrk bende de arçelik kurutma makinesi var , dolap kuruluğunda çalıştırıyorum hep bazen çekme yapıyor 🥲 cocugun pelus oyuncağını yavruya dönüştürdü 😅
Nanem123 Sdatrk bende Beko kullanıyorum bebek ayarında kurutuyorum genelde yüzde pamuklu olan kıyafetler maalesef çekiyor sadece bir kere eşimin pijamasını baya bir çekmişti bacakları açıkta kalmıştı 😂
Sdatrk terazikadini bende 2 hafta oldu alalı hep pamuklu dolap kuruluğu yaptım 2 tane sweat eşimin atletleri ve oğlumun 2 3 tane pijamasını küçülttü acaba yanlış mı kullanıyorum dedim 😕
Sdatrk hnnl bende önce Beko alacaktım ama Kasım indiriminde Arçelik’te güzel bi indirim oldu zaten aynı fabrikanın ürünü ne olacak diye Arçelik aldım ki diğer beyaz eşyalarımda Arçelik ve memnunum bundan da memnun kalırım diye düşündüm ama 2 sweat eşimin atletleri ve oğlumun birkaç pijaması küçüldü kesin ben yanlış bi ayarda kuruttum ama hep pamuklu ayarında attım
Tatlican hnnl ısi poppali olunca ne oluyor kullanma klovuzunda yazarmi isi pompalimi diye bizde 2ay oldu alali profilo hic oyle bilgim yok
Sdatrk nescafebagimlisi pamuklu dolap kuruluğumu yapıyorsunuz sweatleridemi aynı programda kurutuyorsunuz
nescafebagimlisi Bizimkisi sadece oyuncak ve triko bereyi küçülttü başka hiç çekmedi 2 senedir kullanıyorum
Sdatrk Nanem123 benim makinem sweatleri ve pijamaları küçülttü onların da %100 pamuk olduğunu sanmıyorum gerçi pamuklu ayarında kurutuyorum zaten acaba sorun makinada mı 😏
terazikadini Sdatrk sadece pamukluya çevir hiç ekstra dolap kuruluğu yapma İstersende alışmak için giysilerin etiketlerine bak hangisi pamuklu,sentetik vb ona göre at ben ilk zamanlar öyle yaptım baktım çoğunluk pamuklu ayırmadım sentetiğide pamukluda kurutuyorum
Sdatrk CeydaST pamuklu eko mu sentetik eko mu yoksa sadece ekomod programı mı var sizde bende yok çünkü öyle bi program
hnnl Nika benimki yeni Çıkanlardan işte ütü özellikli pamuklu karma farketmez hemende iyice. Kuru modda atıyorum gram çekmedi en iyisi Beko suan
Nika hnnl benimki de aynı model ama bazı tshirtleri çekti ve bebeğin kıyafetlerini de çok çok değil ama bi çekme var🥺
Sdatrk terazikadini bende baktım çoğu pamuk cotton yazıyor o yüzden pamukluda kuruttum hep ama anlamadım neden küçüldüğünü sweatleri yeni almıştım onları korkuma hassas ayarda kuruttum yinede küçüldü çok üzüldüm 🥹
terazikadini Sdatrk birde kurutmaya uygun olmayanları atarsanda çeker etiketinde ibaresi vardır illaki
nescafebagimlisi Sdatrk ben karışık atıyorum ayırıp atmıyorum vallahi , arçelik ama tam modeli ne bilmiyorum sizinkini direkt dolap kuruluğu var oraya çevirip başlatıyorum öyle kurutuyorum