Seherahsen 13 aylık kızım bu aralar çok sık çocuklara karşı hırçınlaşmaya başladı yüzü ısırma ve saç çekiyor kızlara karşı yapıyor bunu sebebi ne olabilir nasıl unutturabilirim ?
hnnl Seherahsen aynısı bizde de var 😂horoz gibi tünüyor çok tatlı ama takma geçer zamanla atak dönemi oluyor canım 2 yaş sendromu